Бебо Халваджиян с розовите чорапи пак изплиска легена този път пред Ноле Джокович, Камелия и Тейлър Суифт

Превеждам ви значението на този статус на лицето „Бебо“ Халваджиян. Това е просто повик за внимание, милувки и нежност, Бебо просто казва по своя си начин: „Скъпи либерали, аз съм ваш всеотдаен лоялист, сега елате и в знак на благодарност за това, че наплюх селяка и антиваксър Джокович, виртуално ме потупайте по дупето и ми вкарайте пръстчета в анусчето, за да ми покажете колко ме харесвате“. Съжалявам за прекалено грубия прочит, но е точно това. И действително в коментарите отдолу влизат пръстчета, а и цели юмруци в ануса на клетия арменоид, но не по начина, по който той си е представял….

Идва ти на крака за благотворително шоу най-великият спортист за всички времена. Идва в забравена от Бога държава, където много рядко стъпват спортисти от такъв ранг. Тук няма да видиш Меси, Майкъл Джордън, Роналдо, Майк Тайсън (б.р. Роналдо дойде веднъж по принуда, но не и по свое желание) и т.н. Обаче ти идва Джокович, който е по-велик и от тях. Идва и показва уважение, нищо че програмата му е пълна, в цял свят го искат и има къде-къде по-добри начини да си прекара времето от това да идва в един мрачен, дъждовен и с нищо незабележителен град.

И някакво хомо-диджейче, незнайно защо кръстило се Мартен Роберто, решава, че не Джокович, а той трябва да е герой на вечерта. Ноле го моли да му пусне една българска песен, която не само му е любима, но и в Сърбия е нещо като културен символ, защото е заглавната песен на култов сръбски сериал. Песента е и нещо много повече от това – тя е модерната културна връзка между България и Сърбия, нещото, което свързва две исторически враждуващи държави. И диджейчето решава, че не е важно какво иска Ноле, не е важно какво иска публиката на трибуните – единственото важно е да се харесаме на умнокрасавитета. Нема оправия с тия хора, те са ни врагове, мразят ни и ние трябва да ги мразим също и да им го показваме – включително и с дела.

А „Луда по тебе“ на Камелия не е „мазна чалгия“; „мазна чалгия“ са „Радка пиратка“, кючеците и гьобеците. „Луда по тебе“ с нищо не е по-различна от песните на, например, Тейлър Суифт. Поп парчета с етно мотиви (балкански етно при Камелия, кънтри при Тейлър), изпълнявани от женски вокал, с непретенциозни текстове, в които се говори за женско влюбване към мъже, които си играят с чувствата им. Буквално едно и също, единствената музикална разлика е, че в песента на Камелия има много повече „живот“ и по-хващаща.

Това, което е наистина различно между Тейлър Суифт и Камелия, е социалната класа на аудиторията. Тейлър Суифт я слушат млади бели и либерални американки, които са дъщери на богати американски семейства от елита, технократската и мениджърска класа; Камелия я слушат предимно балканци от работническата класа. Това е разликата и това е единствената причина в очите на „Бебовците“ и на “ Мартен Робертовците“ едната да е „много готина“, а другата да е „мръсна чалгия“.

Тихомир Чергов, фейсбук

Източник bnews.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *